Şehirler Savaşı Forumları

Orjinalini görmek için tıklayınız: Maden Üretimleri
Şu anda (Arşiv) modunu görüntülemektesiniz. Orjinal Sürümü Görüntüle internal link
Oyunda pek savaş olmadığı, oyuncuların sürekli tatilde olduğu ve oyunun monotonlaştığı söyleniyor ama, bu konuda kimse çözüme yönelik fikir belirtmiyor. Oyunun monotonlaşmasının nedenlerinden biri de maden üretimleri.
Bir oyuncu hiç savaş yapmasa bile kendi karargahlarında ürettiği madenler ve özellikle tarlalar (verilen savaş artıklarından bahsetmiyorum bile) sayesinde gelişimini rahat bir şekilde devam ettiriyor. H-3 için örnek verecek olursak, 10,000 puan civarında bir oyuncu emek verip savaş yapacağı yerde, tarlalardan rahat bir şekilde gelişimini sürdürebiliyor. Çünkü yapacağı savaştan alacağı maden, tarlalardan aldığı madenin 1/10 u kadar bile olmayacak bunu biliyor. Daha sonra bu madenlerle kendi üretimini arttırarak yine hiç savaş yapmadan gelişimini sürdürmeye devam ediyor.
Bu sebeple maden üretimi sürelerinin ciddi şekilde uzatılması, üretim maliyetlerinin yükseltilmesi, üretim gelirlerinin düşürülmesi fakat aynı zamanda savaş artıklarının arttırılması gerekmektedir.
Bu şekilde aşırı üretim olmayacağı için oyuncular hızlı bir şekilde büyüyemez ve yeni başlayan oyuncuların savaşarak diğerlerini yakalama şansı artmış olur.
Şu an H-3 te sıralamada 10. Sıradayım ve tek savaşım yok. Gerisini siz hesaplayın.
Senin gelişim oranında doğru orantılı olarak düşecektir.Yani Bugün neysen yarında o olacaksın.Bu çözüm olamaz.Üretim arttırılarak online süreni uzatarak sadece aradaki farkı kapatabilirsin.
maden üretimlerinin düşmesi tüm oyuncuları, özellikle de eski oyuncuları etkileyecektir. Fakat bu yeni başlayan oyuncular için bir avantaj olacaktır. Eski oyuncular maden üretimlerinden milyonlar kazanırken yeni oyuncular debelenip duracak. Sonra yeni harita açılacak. Sonra haritalar birleştirilecek. Hep aynı kısır döngü.

Maden üretimleri düşerse yüz milyon a6 yerine on milyon a6 ile savaşırsın pek bir şey değişmez. Fakat maden üretimlerinin düşmesi tek başına da yetmez. Haritalara savaş artığı verilmesi, yüksek üretimli tarlalar, reklam madenleri vs. oyunda savaş oranını düşürmekte. H-1 de 50 milyon atık bırakacak hesaba filo kalkmıyor. Oyuncuların gözü o derece tok. Sonra neden savaş olmuyor diye ağlar dururuz. Oyunun ilk zamanlarında tatildeyken üretim devam ederdi. Yakında bu da olursa şaşırmam.